You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
נוער - על, פורסמה הגרלת המשחקים

נוער - על, פורסמה הגרלת המשחקים

ההתאחדות לכדורגל קיימה לפני זמן קצר את הגרלת משחקי ליגת העל. אז מי ייפגשו במחזור הראשון? מתי ישוחקו משחקי דרבי? על זאת ועוד בכתבה הבאה.

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

ההתאחדות לכדורגל סיימה לפני זמן קצר לערוך את הגרלת משחקי ליגת העל לנוער. את ההגרלה, שהועברה בשידור ישיר בערוצי הרשתות החברתיות של ההתאחדות לכדורגל, קיימו איתן דותן - ראש מערך הניו מדיה בהתאחדות, זיו סולומון - מנהל אגף הנוער.

ליגת העל לנוער, כמו ליגות נוער, נערים א' ונערים ב' אחרות, תשוחק בפורמט של סיבוב משחקים אחד, כשלאחריו יחולקו הקבוצות לבית עליון ותחתון. תשע הקבוצות הראשונות בתום הליגה הסדירה ישחקו בפלייאוף העליון ותשע האחרונות ישחקו בפלייאוף התחתון. תוקף לזכייה באליפות ולירידה מהליגות יינתן, רק במידה ו-75 אחוזים מהמשחקים ייערכו. במידה והליגה תעצר לפני קו הסיום ולא תהיה אחידות בכמות המשחקים, אך ישוחקו לפחות 75 אחוזים מהמשחקים - הרי שאחוזי ההצלחה הם אלה שייקבעו. במשחקי הפלייאוף יינתן יתרון של משחק ביתי עודף לארבע הראשונות בכל אחד מהבתים.

במחזור הראשון של העונה, שעתיד להיערך ב-22/8, תארח מכבי חיפה - שהגיעה לקו הסיום של העונה כשהיא במקום הראשון, את בית"ר ירושלים. שתי העולות החדשות לליגה הבכירה יפתחו את העונה במשחקי בית: עירוני נשר תארח את הפועל ראשון לציון, מ.ס אשדוד תארח את מכבי פ"ת. יתר המשחקים: הפועל רמת השרון תארח את מכבי ת"א, הפועל רעננה תארח את הפועל נוף הגליל, בני סכנין תארח את מכבי נתניה, בית"ר טוברוק תארח את הפועל חדרה, עירוני קרית שמונה תארח את הפועל ת"א, הפועל ר"ג תארח את הפועל באר שבע.

מתי עתידים להיערך המשחקים הפיקנטיים? במחזור הרביעי, ב-12/9, תארח מכבי חיפה את מכבי ת"א ל"קלאסיקו מחלקות הנוער". במחזור ה-10, ב-13/10, מכבי נתניה תארח למשחק דרבי את בית"ר טוברוק. במחזור ה-13, ב-19/12, ייערך מפגש העולות - מ.ס אשדוד תארח את עירוני נשר, בעוד שבמרכז הארץ תארח מכבי ת"א את היריבה העירונית באדום למשחק דרבי. לצפייה בלוח המשחקים המלא, הקליקו כאן

 

אוהד בק - אימון מנטלי באזור גוש דן וירושלים

כל כדורגלן חולם להביא את היכולות הגבוהות שהוא מציג באימון ישירות לרגע האמת בשבת, כי כישרון כבר יש לך, אז מה חסר? אני אוהד בק, המאמן המנטלי של קבוצת הבוגרים של הפועל חדרה, מאמן מנטלי המתמחה בהבאת היכולות מהאימון למשחק, ניסיון של כ-8 שנים כשחקן וכאיש צוות במחלקת הנוער של בית"ר ירושלים, מאסטר ב-NLP ומאמן מנטלי מטעם האונ' הפתוחה. בתהליך איתי נעבוד על המרכיבים שיביאו אותך להצלחה: נבנה ביטחון עצמי חזק, נפתח חוסן מפני מתחים ופחד מכשלונות, ובעיקר – נגיע יחד לפריצת דרך שאפילו לא חלמת עלייה. 

 

לפרטים ויצירת קשר. טלפון: 054-4968724. להמלצות מצד שחקני בית"ר ירושלים - הקליקו כאן , לערוץ היוטיוב שלי - הקליקו כאן, לערוץ הפייסבוק שלי -הקליקו כאן, לערוץ האינסטגרם שלי - הקליקו כאן .